فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 5851
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



مورينيو: شاهين آماده بازي است

مورينيو: شاهين آماده بازي است
 

سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا گفت: از ديد من شاهين آماده بازي است.


 

     به نقل از ال‌پایس اسپانیا، در حالی که فدراسیون فوتبال ترکیه نوری شاهین را به خاطر آسیب‌دیدگی به تیم ملی دعوت نکرده آقای خاص معتقد است که این بازیکن برای بازی امشب آماده و در شرایط روحی و جسمی خوبی است.
مورینیو تصریح کرد: محال است بازیکن ناآماده را وارد ترکیب اصلی کنم و در شرایط فعلی کار درستی نیست که به ترکیب خط حمله خوب تیم دست بزنم؛ اما نوری شاهین برای من بازیکن بزرگی است و باید به او میدان داد. اگر شرایط خوب باشد و نگران نتیجه بازی نباشم از او استفاده خواهم کرد.
رئال مادرید امشب برابر اوساسونا در برنابئو وارد میدان می‌شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: